Το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης,
Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)
πραγματοποίησε ενημέρωση στο γενικό λύκειο Ευηνοχωρίου
με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής του ΓΕΛ Ευηνοχωρίου Αϊβάζογλου Ιωάννης, «στο Γενικό Λύκειο Ευηνοχωρίου πραγματοποιήθηκε στις 17/10/2023 ημέρα Πέμπτη, ενημέρωση για τη διερεύνηση και αξιολόγηση των ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών/τριών από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης) Αιτ/νίας, και συγκεκριμένα από την Αν. Προϊσταμένη Δρ. Τσαούση Δέσποινα, ΠΕ60, την κυρία Χριστοδουλάκη Μαρία – Γεωργία, ΠΕ23-ψυχολόγο και τον κο Τσελτζέ Ιωάννη-Αλέξανδρο ΠΕ03, Μαθηματικό Ειδικής Αγωγής.
Η πρόσκληση έγινε από τον Διευθυντή της Σχολικής μονάδας στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.
Αρχικά έλαβε χώρα η ενημέρωση του εκπαιδευτικού προσωπικού πάνω σε ζητήματα ειδικής αγωγής γενικότερα αλλά και η διερεύνηση της διαδικασίας παραπομπής των μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο ΚΕ.ΔΑ.Σ.Υ. Ειδική αναφορά έγινε στη σημαντικότητα της συνδρομής των εκπαιδευτικών στο έργο της έγκαιρης διάγνωσης και αξιολόγησης των μαθητών. Πιο συγκεκριμένα, η Διεπιστημονική ομάδα του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς για το προφίλ των μαθητών με ειδικές και με γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και με προβλήματα που οφείλονται σε κοινωνικές-περιβαλλοντικές και άλλες στερήσεις. Έγινε διεξοδική συζήτηση σε σχέση με τον τρόπο αξιολόγησης αυτών των μαθητών καθώς και στις μεθόδους-τεχνικές που πρέπει να εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να τους βοηθήσουν και να τους στηρίξουν συναισθηματικά εντάσσοντάς τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος.
Κατόπιν, πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο από την ψυχολόγο του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. με έναυσμα την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στους μαθητές/τριες της Β΄ Τάξης του σχολείου μας. Μέσω του βιωματικού εργαστηρίου έγινε προσπάθεια να προαχθεί η ψυχική ανθεκτικότητα, και η καλλιέργεια γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων αναγκαίων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του παρόντος και του μέλλοντος. Τέτοιου είδους δράσεις μπορούν να επιδράσουν θετικά στη σχολική επίδοση των μαθητών και να οδηγήσουν στη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης μελλοντικών προβλημάτων και συμπεριφορών υψηλού κινδύνου.
Ευχαριστούμε θερμά» καταλήγει η ανακοίνωση των διαδασκόντων, «τη Διεπιστημονική του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, που συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της δράσης. Προσμένουμε την επόμενη δράση.»