«80 χιλιόμετρα νότια (της παράκαμψης Αμφιλοχίας)
οι κάτοικοι μιας ολόκληρης περιοχής …
ακόμα περιμένουν, τι θα γίνει με την άρση του αποκλεισμού τους»
«Την ίδια ώρα, 80 χιλιόμετρα νότια από το σημείο των εγκαινίων, οι κάτοικοι μιας ολόκληρης περιοχής, στο ύψος της κατεστραμμένης γέφυρας του Ευηνοχωρίου, ακόμα περιμένουν, τι θα γίνει με την άρση του αποκλεισμού τους, που δεν μπορούν ούτε σουπερ-μάρκετ να πάνε», αναφέρει η Τομεακή Οργάνωση του ΚΚΕ Αιτωλοακαρνανίας, σχολιάζοντας σε ανακοίνωση της την παράδοση της παράκαμψης της Αμφιλοχίας από τον Πρωθυπουργό.
«Στα περίσσια λόγια», σημειώνει επίσης, «για τη συνέπεια και τις ικανότητες της κατασκευάστριας εταιρίας, ξέχασαν να αναφέρουν ότι αυτή “η συνέπεια και ικανότητα” περνά πάνω από τους εργάτες του έργου, που η εταιρεία ξεζούμισε και ξεζουμίζει, με τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας».
Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως ακολούθως:
«Μετά την εικονική πραγματικότητα και το “πνεύμα ανάτασης” που προσπάθησε να δημιουργήσει η κυβέρνηση της ΝΔ, με την προεκλογικού τύπου “φιέστα” στα εγκαίνια της παράκαμψης της Αμφιλοχίας, για έργα που “βελτιώνουν και ανακουφίζουν τη ζωή όλων μας”, οι εργαζόμενοι και ο λαός της Αιτωλοακαρνανίας επέστρεψαν στη δικιά τους σκληρή πραγματικότητα.
Μετά τα εγκαίνια, οι κάτοικοι του νόμου μετράνε τα ευρώ, για το πόσο θα τους στοιχίζει, αν θα συμφέρει η διέλευση, μέσω και της Ιόνιας Οδού και από πού να μπουν, μπας και γλιτώσουν τίποτα. Φυσικά μετά την ολοκλήρωση μέχρι και το Άκτιο, με τα νέα διόδια, η διέλευση τότε θα τείνει να είναι απροσπέλαστη, όταν τέτοιες υποδομές τις έχει πληρώσει ήδη ο λαός, από πολλές μεριές.
Ο λαός του νομού, όπως και όλης της χώρας, έχει χορτάσει χρόνια “τη συνέπεια λόγων και έργων”, αλλά όχι όταν αφορά τον ίδιο και τις ανάγκες του. Αυτή η συνέπεια αφορά μόνο τους επιχειρηματικούς ομίλους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ο νέος δρόμος, που χρόνια ήταν ανάγκη για τους κατοίκους, με τα τόσα δυστυχήματα, που ο σχεδιασμός του είχε τεθεί εδώ και περίπου μία 20ετια, αίτημα μαζικών φορέων του νομού, με το ΚΚΕ να την έχει αναδείξει δεκάδες φορές μέσα και έξω από τη Βουλή, αυτή δεν προχωρούσε, από καμία κυβέρνηση της ΝΔ παλιότερα, του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ, του ΣΥΡΙΖΑ στη συνέχεια και ξανά της ΝΔ.
Τελικά, κινητήριος δύναμη για την κατασκευή, ήταν η ναυαρχίδα της οικονομίας ο τουρισμός, το μπούκωμα με υπερκέρδη των κατασκευαστικών ομίλων και πάνω απ’ όλα η “εξωστρέφεια της οικονομίας” και “η σύνδεση της περιοχής με το διευρωπαϊκό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων”, πράγματα πέρα και έξω, από τις ανάγκες μας.
Την ίδια ώρα, 80 χιλιόμετρα νότια από το σημείο των εγκαινίων, οι κάτοικοι μιας ολόκληρης περιοχής, στο ύψος της κατεστραμμένης γέφυρας του Ευηνοχωρίου, ακόμα περιμένουν, τι θα γίνει με την άρση του αποκλεισμού τους, που δεν μπορούν ούτε σουπερ-μάρκετ να πάνε. Στα περίσσια λόγια για τη συνέπεια και τις ικανότητες της κατασκευάστριας εταιρίας, ξέχασαν να αναφέρουν ότι αυτή “η συνέπεια και ικανότητα” περνά πάνω από τους εργάτες του έργου, που η εταιρεία ξεζούμισε και ξεζουμίζει, με τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι και ο λαός μας δεν ξεχνούν τι σημαίνει τους μεγάλους και πολυδιαφημισμένους οδικούς άξονες να τους λυμαίνονται μεγάλες επιχειρήσεις και να κερδίζουν δισ. ευρώ. Το παράδειγμα της Αττικής Οδού τον προηγούμενο χειμώνα, είναι αποκαλυπτικό.
Η πολιτική αυτή που ακολουθούν σταθερά, σημερινές και προηγούμενες κυβερνήσεις, της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ, μόνο μιζέρια υπόσχεται στο λαό. Ο λαός της Αιτωλοακαρνανίας δεν “τσιμπάει” στις “φιέστες”, γιατί οι αγροτοκτηνοτρόφοι πληρώνουν εφόδια και καύσιμα πολύ ακριβά, οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους βιώνουν στο πετσί τους την αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, με πετσοκομμένους μισθούς και με τη μεγάλη ακρίβεια.
Η ελπίδα και η λύση βρίσκεται στο αγώνα, που με πείσμα πρέπει να δώσει ο λαός, συμπορευόμενος με το ΚΚΕ, παντού και στην κάλπη. Για να μην κοιτάζουμε από μακριά, τις δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα, για να ζήσουμε καλύτερα!»