Είχε ανταπόκριση λέει η ημερίδα
για το Σήμα “Ελληνικό παραδοσιακό πρωινό ΠΔΕ”
- γράφει ο provokatορας
Είχε ανταπόκριση, όπως μας πληροφόρησε με δελτίο τύπου η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, η «ημερίδα/infoday με θέμα τη δράση χορήγησης Σήματος “Ελληνικό Παραδοσιακό Πρωινό ΠΔΕ” […] στο πλαίσιο των ενεργειών προβολής και ανάδειξης της γαστρονομικής ταυτότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας» που στόχευε στην ενημέρωση των τουριστικών επιχειρήσεων και των τοπικών παραγωγών της Αιτωλοακαρνανίας αναφορικά με τους σκοπούς, τη διαδικασία εφαρμογής του Σήματος, τα στάδια χορήγησης και τα οφέλη από τη συμμετοχή στην παραπάνω δράση».
Δε λέω, έχει ένα ενδιαφέρον η δράση. Ίσως μάλιστα για την Αχαΐα και την Ηλεία να είναι και σημαντική. Αλλά για την Αιτωλοακαρνανία, αν εξαιρέσει κανείς την περιοχή του δήμου Ναυπακτίας, δεν μπορώ να καταλάβω πόσο μπορεί να βοηθήσει η παραπάνω δράση στην «προσέλκυση επισκεπτών που επιθυμούν την αυθεντικότητα και τη βιωματική εμπειρία».
Σε μια περιοχή όπως η Αιτωλοακαρνανία,
- που της επιβάλλεται η χωροθέτηση ιχθυοκαλλιεργειών σε όλο το μήκος σχεδόν των δυτικών ακτών της,
- που τα βουνά της, οι λίμνες της και τα ποτάμια της παραμένουν αναξιοποιήτα και χωρίς ίχνος τουριστικής υποδομής,
- που για να δούμε «τουρίστα» στα χωριά μας περιμένουμε ακόμα τις γιορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα, μήπως και να μας επισκεφθούν οι συντοπίτες μας που ζουν σε άλλους νομούς της χώρας,
- που έτσι και προγραμματιστούν δυο τρεις γάμοι με προσκαλεσμένους από άλλες περιοχές της χώρας, στα ξενοδοχεία του Αγρινίου, Μεσολογγίου, Αμφιλοχίας και Αστακού δεν μπορείς να βρεις κρεβάτι ελεύθερο ούτε για δείγμα,
κάτι μου λέει, ότι το Σήμα «Ελληνικό Παραδοσιακό Πρωινό ΠΔΕ» παραμένει μια φιλόδοξη πρωτοβουλία χωρίς αντίκρισμα και χωρίς πολλές – πολλές δυνατότητες, γιατί αυτό που μας λείπει είναι οι τουριστικές υποδομές, το τουριστικό προϊόν και οι τουρίστες· όχι το σήμα του παραδοσιακού πρωινού στις 25 ξενοδοχιακές μονάδες που υπάρχουν σε όλο το νομό, τη εξαίρεσει της περιοχής της Ναυπάκτου.
Να μην αναφερθώ στο Αγρινίο, που η μόνη επαφή του με τον τουρισμό είναι τα λεφτά που ξοδεύει ο Δήμος Αγρινίου για τη συμμετοχή του στη FILOXENIA με φωτογραφίες μόνο από το πλούσιο και όμορφο περιβάλλον του… και τίποτ’ άλλο.