Κωμωδία ή τραγωδία δεν έχει σημασία!

Κωμωδία ή τραγωδία δεν έχει σημασία!
Με το θέατρο τι γίνεται;

  • γράφει ο Γιώργος Σολτάτος*

Πάλεψαν για χρόνια οι πολίτες αυτής της χώρας ενάντια σε πολλούς και διάφορους για να μπορέσουν να βρουν το δίκιο και την αλήθεια! Άλλοτε ενάντια σε ξένους, άλλοτε ενάντια σε ντόπιους! Όμως τόσο η αδικία, όσο και το ψέμα, έχουν φαίνεται κοινό γονέα, παγκόσμιας και μοναδικής εθνικότητας! Είναι τα ίδια σε όλους τους Λαούς και τους ταλαιπωρούν το ίδιο!

Όμως εμείς σαν λαός έχουμε και πολλά άλλα «πλεονεκτήματα»!! Ένα από αυτά είναι ότι, οι ηγέτες που κερδίζουν  τις εκλογές, μας θεωρούν πανέξυπνους τη βραδιά των εκλογών και ηλίθιους όλο τον άλλο καιρό!

Δεν θα αναλωθώ σε πολλά διαχρονικά παραδείγματα, αλλά θεωρώ ότι το τελευταίο που διαπίστωσα, αξίζει το βραβείο της χρονιάς. Συγκεκριμένα:

Τον Δεκέμβρη του 2021, λόγω των βροχοπτώσεων (και όχι μόνο), κατέρρευσαν ή έπαθαν σημαντική ζημιά , οι δυο γέφυρες στον Εύηνο ποταμό στην περιοχή του Ευηνοχωρίου του νομού μας! Η γέφυρα της παλιάς Εθνικής οδού, ηλικία περίπου εξήντα ετών και η ιστορική σιδηροδρομική γραμμή Κρυονερίου – Αγρινίου, που από τον προηγούμενο αιώνα βρισκόταν σε αυτή τη θέση! Μετά από συσκέψεις, διαβουλεύσεις, παρεμβάσεις, διαμαρτυρίες και παρ’ ολίγον λιτανείες, έγινε μια πρόχειρη προσωρινή γέφυρα που συνδέει τις δύο όχθες του ποταμού!

Βέβαια για να γίνει αυτό πέρασαν περίπου πέντε μήνες! Βάλανε καμιά δεκαπενταριά σωλήνες, κατασκεύασαν και έναν πρόχειρο χωματόδρομο μονής κατεύθυνσης και όλα εν τάξει!

Αμ δε!

Και στις δύο όχθες δίπλα στο δρόμο, βρίσκονται και οι εξής πινακίδες με το απαγορευτικό σήμα: «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ» Έτσι όπως το βλέπετε αλλά χωρίς εισαγωγικά: με μεγάλα κεφαλαία γράμματα. Στον ίδιο στύλο μια μικρότερη επισημαίνει: ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, με μικρότερα αλλά κεφαλαία γράμματα επίσης.

Κι εδώ αρχίζει το μπέρδεμα.

  • Οι εν λόγω πινακίδες προϋπήρχαν ή μπήκαν μετά την κατασκευή του χωματόδρομου και της προσωρινής γέφυρας;
  • Αν προϋπήρχαν, υπάρχει κάποια λογική; Να μην προχωράνε οι πολίτες με τα αυτοκίνητα τους μέσα στο ποτάμι, να υποθέσουμε;
  • Γιατί δεν αφαιρέθηκαν, όταν έγινε ο προσωρινός χωματόδρομος και η γέφυρα ή δεν μεταφέρθηκαν λίγο πιο κάτω;
  • Αν τοποθετήθηκαν μετά, ποιοι τις τοποθέτησαν, με ποια απόφαση και γιατί τις τοποθέτησαν;
  • Απαγορεύεται η είσοδος, που;
  • Στο ποτάμι ή στο χωματόδρομο;

Αν απαγορεύεται η είσοδος στον χωματόδρομο προκύπτει το ερώτημα: Φτιάξανε προσωρινό δρόμο και γέφυρα μόνο για τα κρατικά οχήματα; Οι υπόλοιπο εν δυνάμει χρήστες, μπορούν να τον χρησιμοποιούν ή αν τον χρησιμοποιούν διαπράττουν παράβαση;

  • Τι να υποθέσω, πατριώτες;
  • Αν περάσω κι είναι εκεί ο τροχονόμος θα με γράψει και θα πληρώσω πρόστιμο;
  • Αν περνώντας πάθω κάποιο ατύχημα το κράτος θα έχει ευθύνη;
  • Ή απλά δεν πρέπει να περνάω μέσα από τα νερά του «Αμαζονίου»;
  • Κουτοπονηριά ή απύθμενη «βλακεία»;

Επομένως μάλλον στην προκείμενη περίπτωση, μας θεωρούν επιεικώς ηλίθιους. Αλλά ας προσέξουν!!

Οι ηλίθιοι ρίχνουν πολλές φορές λεκτικές «σφαλιάρες», που κάνουνε πολύ κρότο!

Τελειώνοντας παρακαλώ κάποιος αρμόδιος (Περιφερειάρχης, βουλευτής ή όποιος άλλος γνωρίζει), να μου απαντήσει:

Πόσα χρήματα εισέπραξε η Νέα Οδός από το κράτος για την «ελεύθερη» διέλευση των οχημάτων στα διόδια της Γαβρολίμνης;

 

*Γιώργος Σολτάτος, Οικονομολόγος, πρώην νομαρχιακός σύμβουλος


AgrinioStories

Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τον συντάκτη τους,
χωρίς να συμπίπτουν κατ’ ανάγκη με την άποψη του agrinioStories