Η «Διέξοδος» υμνεί τον έρωτα
με καλλιτεχνικά δημιουργήματα
των διασημότερων ελλήνων ζωγράφων
Με την παρουσία, πρωτίστως όμως με το αγκάλιασμα, φιλότεχνου κοινού από το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο και την Πάτρα, εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο στο Ιστορικό Μουσείο «Διέξοδος» η έκθεση «Το σώμα υμνεί τον έρωτα.
Μια ξεχωριστή έκθεση γυμνών και ενδεδυμένων μορφών. Μια έκθεση – ύμνος στον έρωτα, όπως άλλωστε είναι και ο τίτλος της.
Τριάντα, μεγάλων κυρίως διαστάσεων, ζωγραφικά έργα σύγχρονης ελληνικής παραστατικής τέχνης, που έχουν σαν κεντρικό τους θέμα την ανθρώπινη μορφή. Μορφές θλιμμένες, ήρεμες, στοχαζόμενες και ευτυχισμένες που προσκαλούν τον θεατή σε ένα ταξίδι ερωτικής ομορφιάς που γεννά συναισθήματα και σκέψεις για την ουσία της ανθρώπινης φύσης.
Έργα των διασημότερων ελλήνων ζωγράφων του 20ου αιώνα που ανήκουν Ίδρυμα «Η άλλη Αρκαδία» τα οποία εμπιστεύθηκε στη «Διέξοδο» ο συλλέκτης τους Σωτήρης Φέλιος.
Τριάντα εικαστικά «διαμάντια», που υπογράφουν οι δημιουργοί τους Κώστας Αργύρης, Μαριλίτσα Βλαχάκη, Στέφανος Δασκαλάκης, Θεόφιλος Κατσιπάνος, Ιωάννα Καφίδα, Κωνσταντίνος Κερεστατζής, Ειρήνη Κομνηνού, Αλέκος Λεβίδης, Θανάσης Μακρής, Μιχάλης Μανουσάκης, Τάσος Μαντζαβίνος, Τάσος Μισούρας, Γιάννης Μόραλης, Χρήστος Μποκόρος, Γιάννης Παλαιολόγος, Χριστίνα Παπαβασιλείου, Κώστας Παπατριανταφυλλόπουλος, Γιώργος Ρόρρης, Εδουάρδος Σακαγιάν, Στέλιος Σκοπελίτης, Γιάννης Τσαρούχης, Αλέκος Φασιανός, Μαρία Φιλοπούλου και Γιάννης Ψυχοπαίδης.
Την όλη επιμέλεια της εκθέσεως έχει αναλάβει η Κωνσταντίνα Καρβέλη, την παρουσίαση η Ειρήνη Καρανικόλα ενώ τις καθημερινές ξεναγήσεις η Κρίστι Παντελή – Χασάπη, και οι τρείς τους μόνιμες συνεργάτιδες του Μουσείου. Η έκθεση, που θα διαρκέσει μέχρι τις 11 Ιουνίου, λειτουργεί από Πέμπτη έως και Κυριακή από τις 8 το απόγευμα έως τις 10 το βράδυ και κάθε Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή και τις πρωινές ώρες από τις 11 π.μ. έως 1,30 μ.μ. με ελεύθερη είσοδο.
Μέσα από έναν άτυπο διάλογο με έργα που γεννήθηκαν σε διαφορετικές χωροκοινωνικές συνθήκες, ο κάθε καλλιτέχνης εκμυστηρεύεται προσωπικά σημεία αναφοράς, επισημαίνει αναζητήσεις κοινές με τις δικές του, ή υποδεικνύει υπόγεια νήματα που αποτελούν σύνθετα πεδία επιρροών.