.
| ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου |
Πρόγραμμα της Βραχείας Παρέμβασης
για την Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση μαθητών
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
για την ενσωμάτωση παιδιών με αναπηρία «Βήματα Ζωής»
Κάλεσμα σε σχολεία Πρωτοβάθμιας
και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
[ ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου | Βήματα Ζωής ]
Τα ίδια τα παιδιά γίνονται κοινωνοί
στην εξερεύνηση νέων τρόπων εξάλειψης
των φυσικών και κοινωνικών εμποδίων
Το πρόγραμμα της Βραχείας Παρέμβασης για την Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την ενσωμάτωση παιδιών με αναπηρία «Βήματα Ζωής», είναι μια δράση της ΕΛΕΠΑΠ με έγκριση του Υπουργείου Παιδείας (Αρ. Πρωτ.: Φ.2.1/ΕΧ/27433/34056/Δ7) η οποία υλοποιείται τα τελευταία περίπου επτά χρόνια στους κατά τόπους των παραρτημάτων της ΕΛΕΠΑΠ, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Χανιά, Βόλος και Αγρίνιο. Το πρόγραμμα το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 15.000 μαθητές σε όλη την Ελλάδα.
Τα ίδια τα παιδιά γίνονται κοινωνοί στην εξερεύνηση νέων τρόπων εξάλειψης των φυσικών και κοινωνικών εμποδίων. Μέσα από βιωματικές μεθόδους τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν έννοιες όπως είναι η ισότητα, η ισοδυναμία, η αλληλεγγύη, η ομαδικότητα, ο σεβασμός κ.α.
Μέσα από την αλληλεπίδραση, οι μαθητές καταφέρνουν:
- να κατανοήσουν καλύτερα τον όρο της αναπηρίας
- να αντιμετωπίσουν τους φόβους, την επιφυλακτικότητα τους
- να μιλήσουν για ένα θέμα που η ίδια μας η κοινωνία αποφεύγει
Η δράση αυτή δίνει μια καλή ευκαιρία στους μαθητές να ενημερωθούν, να γνωρίσουν και να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στην διαφορετικότητα και την ενσωμάτωση των Ατόμων με Αναπηρία στα σχολεία και την ευρύτερη κοινότητα.
Τα Άτομα με Αναπηρία, αντιμετωπίζουν εμπόδια στην καθημερινότητά τους εφόσον δεν λαμβάνονται υπόψη από πολλούς, οι δυνατότητες και οι ανάγκες τους.
Όσα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επιθυμούν να συμμετάσχουν στη δράση αυτή, μπορούν να επικοινωνήσουν με την κοινωνική λειτουργό του κέντρου μας, τηλ. 26410-55035(-3), για να προγραμματίσουν επίσκεψη. Μέσα από ένα δομημένο πρόγραμμα (βίντεο, διαφάνειες, ξενάγηση κ.α.), παρουσιάζεται η ολιστική προσέγγιση της αναπηρίας.