Καλεντάρι της 4ης Ιανουαρίου:
Έρευνα – Κείμενα: Λ. Τηλιγάδας
1890: Γίνεται νόμος του κράτους
η σύμβαση της κατασκευής σιδηροδρομικής γραμμής
από το Μεσολόγγι στο Αγρίνιο
1963: «Έκτακτη ενίσχυση 2.500.000 δρχ., για την ανεργία»
4 Ιανουαρίου 1890
Γίνεται νόμος του κράτους η σύμβαση της κατασκευής σιδηροδρομικής γραμμής από το Μεσολόγγι στο Αγρίνιο
Τυπώνεται στο φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης της 4ης Ιανουαρίου 1890 ο νόμος ΛΦΗΖ με τον οποίο νομοθετείται η σύμβαση της κατασκευής σιδηροδρομικής γραμμής από το Μεσολόγγι στο Αγρίνιο, η οποία θα διέρχεται και από το Αιτωλικό. Η σύμβαση είχε 34 άρθρα τα οποία συνομολογήθηκαν στις 24 Οκτωβρίου της ίδιας χρονιάς, ανάμεσα στον υπουργό των Εσωτερικών Κ. Λομβάρδο και τον Λ. Ρώσσελ, ο οποίος ήταν αντιπρόσωπος της βέλγικης κατασκευαστικής εταιρείας των Μαμπίλ και Γκινότ. Αυτοί ανέλαβαν να κατασκευάσουν και να βάλουν σε λειτουργία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια μια σιδηροδρομική γραμμή ενός μέτρου πλάτους και έκτασης 44 χιλιομέτρων, με δικαίωμα εκμετάλευσης για τα επόμενα 99 χρόνια.
Δείτε το προανεφερόμενο φύλλο της Εφημερίδας στο οποίο δημοσιεύεται ο νόμος
ΝΟΙΜΟΣ ΑΨΗΘ Περί εκμεταλλεύσεως της σιδηροδρομικής γραμμής Μεσολογγίου-Αγρίνιου
4 Ιανουαρίου 1963
«Έκτακτη ενίσχυση 2.500.000 δρχ., για την ανεργία»
Με τηλεγράφημά του προς την Κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή και τους βουλευτές της Αιτωλοακαρνανίας, ο Δήμαρχος Αγρινίου, Γιώργος Παπαϊωάννου, περιέγραψε την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι εργαζόμενοι της πόλης εξ αιτίας της ανεργίας, η οποία, όπως ανέφερε, γινόταν όλο και μεγαλύτερη λόγω των μηχανημάτων που χρησιμοποιούνταν στην επεξεργασία των καπνών και ζήτησε έκτακτη ενίσχυση 2.500.000 δρχ., για να καταπολεμηθεί η ανεργία.
Φωτογραφία ανάρτησης: Το τρένο των ΣΒΔΕ στην αποβάθρα του Κρυονερίου