.
Κινηματογραφική Λέσχη Δήμου Αγρινίου
Άνεσις | Χαρ. Τρικούπη 33 – Αγρίνιο | τηλ.: 26410 44345
Ο Κύριος Κλάιν
(Mr. Klein), του Τζόζεφ Λόουζι
Την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024
στον Δημοτικό κινηματογράφο Άνεσις
Ο Τζόζεφ Λόουζι κεντά πάνω στο αγαπημένο του θέμα, της ταυτότητας,
και ο Αλέν Ντελόν συνθέτει μια από τις καλύτερες ερμηνείες του
σε ένα σταθερά επίκαιρο «θρίλερ» που επανεκδίδεται με ανακαινισμένες κόπιες. Μην το χάσετε
Ώρα προβολής: 9:30, το βράδυ
Γενική είσοδος: 3 ευρώ
Γαλλία, 1976
Παραγωγή: Αλέν Ντελόν | Σκηνοθεσία: Τζόζεφ Λόουζι
Σενάριο: Φράνκο Σολίνας, Φερνάντο Μοράντι | Φωτογραφία: Τζέρι Φίσερ
Μοντάζ: Μαρί Κάστρο-Βάσκεζ, Ανρί Λανοέ, Μισέλ Νενί
Μουσική: Εγκίστο Μάκι, Πιερ Πόρτε
Πρωταγωνιστούν: Αλέν Ντελόν, Ζαν Μορό, Φρανσίν Μπερζέ
Διάρκεια: 123 λεπτά | Διανομή: Bibliotheque
Ο Λόουζι στριφογυρίζει σαν ζογκλέρ και τα τρία ζητήματα αντιπαραβάλλοντας αδιάκοπα και τις δύο όψεις τους: τον ευγενή, ύποπτο εβραϊσμού Αλσατό Κλάιν με τον άσημο, δηλωμένο Εβραίο συνονόματο, το χλιδάτο διαμέρισμα του πρώτου με το βρώμικο, ποντικοφαγωμένο αχούρι του δεύτερου, την απολίτικη μακαριότητα του ενός με το αντιστασιακό μένος του άλλου, τους εργατικής τάξης Εβραίους με τους ομόφυλούς τους αριστοκράτες. Όλα αυτά, χωρίς στιγμή να δείχνει τον δράστη του εγκλήματος ταυτότητας, τον άγνωστο Κλάιν. Και ούτε καν κάποιον Ναζί: το φιλμ κατοικείται από Γάλλους αποκλειστικά, οπορτουνιστές και θύματα, καταδότες και προδομένους. Έτσι, για να μην ξεχνάμε πως η ενοχή είναι φόρτος που δεν αφορά μονάχα τους Γερμανούς.
Διαβάστε περισσότερα στο link που ακολουθεί: Mr. Klein
————————————————————————–
Ο Κώστας Γαβράς ήταν ο ένας από τους δύο σεναριογράφους πίσω από την ταινία του Τζόζεφ Λόουζι
περιέγραψε πως η συνεργασία του με τον Ντελόν δεν είχε αίσια κατάληξη.
«Είχαμε γράψει το σενάριο μαζί με τον Φράνκο Σολίνας, τον Ιταλό σεναριογράφο.
Δεν το είχαμε γράψει για τον Ντελόν, το είχαμε γράψει για τον Μπελμοντό,
αλλά είχαμε κακές σχέσεις με τους παραγωγούς,
κάνανε αλλαγές μεγάλες και το παρατήσαμε εγώ και ο Μπελμοντό.
Ο Αλέν Ντελόν το αγόρασε, αγόρασε τα δικαιώματα και με κάλεσε.
Μου είπε θα το κάνουμε μαζί, θα κάνεις ό,τι θέλεις, εγώ θα είμαι ο παραγωγός.
Τελικά δεν μπορούσα να προδώσω τον Μπελμοντό και του είπα δεν μπορώ,
θα ήταν ανήθικο να αφήσω τον Μπελμοντό για εσάς.