Δήμος Αγρινίου | Καφέ κάδοι σε παιδικούς σταθμούς και κοινωνικές δομές



Δήμος Αγρινίου |

Καφέ κάδοι σε παιδικούς σταθμούς
και κοινωνικές δομές του Αγρινίου|

Με στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση από μικρή ηλικία
και τη μείωση των απορριμμάτων,
ο Δήμος επεκτείνει τη δράση ανακύκλωσης βιοαποβλήτων|


Ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της βιώσιμης διαχείρισης απορριμμάτων πραγματοποίησε ο Δήμος Αγρινίου, με την τοποθέτηση καφέ κάδων σε παιδικούς σταθμούς και κοινωνικές δομές της πόλης. Η δράση υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής, Προγραμμάτων Παιδιού, ΑΜΕΑ και Τρίτης Ηλικίας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Καθαριότητας.

Όπως ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, Κώστας Κουμπουλής, καφέ κάδοι τοποθετήθηκαν στους εξής χώρους:

  • 1ο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό (Δημοτσελίου 2)
  • 2ο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό (Θυσίας 16)
  • 5ο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό (Βαρνακιώτη & Αγρίου 1)
  • 6ο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό (Βλαχοπούλου & Προυσιωτίσσης)
  • 8ο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό (Αγίου Ιωάννη Ριγανά)
  • ΚΑΠΗ Αγρινίου
  • ΚΗΦΗ Αγίου Κωνσταντίνου
  • ΚΔΑΠ Άμεσα Καμαρούλα

«Εκπαιδεύουμε τα παιδιά μας από νωρίς στην αξία της ανακύκλωσης. Με την τοποθέτηση των καφέ κάδων φθάνουμε ακόμη πιο κοντά στον στόχο μας, που είναι η μείωση των αποβλήτων που οδηγούνται για ταφή», δήλωσε ο κ. Κουμπουλής, ευχαριστώντας παράλληλα για τη συνεργασία τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Χρήστο Γούλα και τα στελέχη της Διεύθυνσης Καθαριότητας.

Από την πλευρά του, ο κ. Γούλας χαρακτήρισε την πρωτοβουλία «καινοτόμο» και μέρος της ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής του Δήμου Αγρινίου. Όπως ανέφερε, πρόκειται για μια συντονισμένη προσπάθεια που στοχεύει όχι μόνο στη μείωση των οργανικών απορριμμάτων, αλλά και στην ουσιαστική ενεργοποίηση όλων των πολιτών – μικρών και μεγάλων – στη διαδικασία της ανακύκλωσης.

«Κύριος και απώτερος στόχος είναι η ενεργή συμμετοχή όλων των ηλικιακών ομάδων στην υπεύθυνη διαχείριση των βιοαποβλήτων και η ουσιαστική περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση», τόνισε χαρακτηριστικά.

 

——————————————————————-