3 Δεκεμβρίου 2021

Venom 2 & Τελευταία Μονομαχία στο Άνεσις 28/10

Με δύο ταινίες και από αυτή την Πέμπτη ο δημοτικός κινηματογράφος Άνεσις

Venom: Let There Be Carnage

ΩΡΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ : 7:30 μ.μ Καθημερινά 

Οταν κυκλοφόρησε πριν τρία χρόνια το «Venom» του Ρούμπεν Φλάισερ, πολλοί ήταν εκείνοι που περίμεναν να δουν τον αγαπημένο τους αντιήρωα και αντίπαλο του Spider-Man να αποκτά επιτέλους την ταινία που του αξίζει. Και μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να μην τους δικαίωσε, με μια σχεδόν απογοητευτική είσοδο στο τότε Spider-Verse, ευνουχίζοντας στην ουσία την σκοτεινή πλευρά του χαρακτήρα για ένα πιο ανάλαφρο origin story, αλλά η ταινία αποδείχτηκε μια μεγάλη εισπρακτική επιτυχία, τόση όση χρειάζονταν για το σίκουελ να πάρει το πράσινο φως.

 

 

Ενα σίκουελ που έδωσε ακόμα περισσότερες ελπίδες στους φανς για κάτι καλύτερο με την προσθήκη του Αντι Σέρκις στην σκηνοθεσία και με την υπόθεση να θέλει τον Εντι Μπροκ να αποπειράται να ξαναγεννήσει την καριέρα του με το να πάρει συνέντευξη από τον κατά συρροήν δολοφόνο Κλέτους Κάσαντι, ο οποίος γίνεται ξενιστής για τον Carnage και καταφέρνει να το σκάσει από τη φυλακή. Μόνο που για άλλη μια φορά το αποτέλεσμα, αν και κάπως καλύτερο από την πρώτη φορά, δείχνει αρκετά κάτω του μετρίου.

Για μια ταινία που τιτλοφορείται ως «Ας Γίνει Μακελειό» («Let There Be Carnage»), δεν υπάρχει τίποτα εδώ που να το αποδεικνύει, με την δράση να δείχνει τόσο μετριασμένη και άνευρη σε σημεία που μοιάζει βαρετή, ενώ η βία, που υπόσχεται η ταινία, είναι ανύπαρκτη. Η πραγματικότητα είναι πως τα χέρια του Σέρκις είναι δεμένα μετά από και από την απόφαση του στούντιο να κρατήσει ένα φιλικό προς την οικογένεια PG-13, αντί να αφήσει την πραγματική σατανική πλευρά των συμβιοτικών Venom και Carnage να δείξουν τα δόντια τους και να σκορπίσουν αίμα και τρόμο. Τουλάχιστον αυτή την φορά τα εφέ είναι αρκετά καλύτερα από το μπάχαλο των CGI της προηγούμενης ταινίας, αλλά σε κάνουν να αναρωτιέσαι τι θα μπορούσε να κάνει ο Σέρκινς αν του δινόταν πλήρης έλεγχος για κάτι πιο εξόφθαλμα ενήλικο, όπως αρμόζει στον χαρακτήρα του Venom.

Οχι όμως ότι και ο ίδιος αφήνει την ταινία του να κατρακυλήσει ανεξέλεγκτα στο βούρκο. Γνωρίζει πολύ καλά πως η δύναμή της βρίσκεται στην σχέση του Μπροκ και του Venom και ασπάζεται απροκάλυπτα αυτό το ιδιόμορφο bromance. Γυρίζει την ταινία με αρκετές με αρκετές δόσεις από romcom στοιχεία και αναφορές, βάζοντας την σχέση τους στο επίκεντρο, εκμεταλλεύοντας πλήρως την δυναμική αυτού του ιδιότροπου ζευγαριού με τις γεμάτες βιτριολικές ατάκες τους. Δεν είναι ακριβώς «Deadpool» αλλά είναι εξίσου διασκεδαστικές. Και είναι ακριβώς σε αυτές τις στιγμές που η ταινία καταφέρνει να γίνει η απενοχοποιημένη απόλαυση που για άλλη μια φορά περιμένεις.

Ναι, το «Venom 2» δεν είναι τόσο κακό όσο ήταν η πρώτη ταινία, και ίσως αυτό και μόνο ικανοποιήσει κάποιους φανς. Και μπορεί η σκηνή στους τίτλους τέλους να μας προετοιμάζει για ένα αρκετά μεγάλο βήμα για το μέλλον του χαρακτήρα, ο Venom μοιάζει σαν να έχασε για ακόμα μια φορά την ευκαιρία του να μπει δυναμικά στο MCU.

ΗΠΑ, 2021
Παραγωγή: Αβι Αραντ, Ματ Τόλμαχ, Εϊμι Πασκάλ, Κέλι Μάρσελ, Τομ Χάρντι, Χατς Πάρκερ
Σκηνοθεσία: Αντι Σέρκις | Σενάριο: Κέλι Μάρσελ
Φωτογραφία: Ρόμπερτ Ρίτσαρντσον | Μοντάζ: Μαριάν Μπράντον, Σταν Σάλφας
Μουσική: Μάρκο Μπελτράμι | Διάρκεια: 97 λεπτά
Πρωταγωνιστούν: Τομ Χάρντι, Μισέλ Γουίλιαμς, Ναόμι Χάρις, Γούντι Χάρελσον
Διανομή: Feelgood Entertainment

 

Η «Τελευταία Μονομαχία»

ΩΡΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ : 9:30 μ.μ Καθημερινά.

Η «Τελευταία Μονομαχία», η όγδοη (!) μεγάλου μήκους ταινία του Σκοτ την τελευταία δεκαετία (αν συνυπολογίσουμε και το λίαν συντόμως επερχόμενο «House of Gucci»), πιστοποιεί όχι μόνο μια αξιοθαύμαστη (για οποιαδήποτε ηλικία) δημιουργικότητα, αλλά και αυτή την προσπάθεια του Σκοτ να εμφυσήσει σε ένα κλασικό και πατροπαράδοτο genre, εκείνο της ιπποτικής περιπέτειας, κάτι περισσότερο από μια στείρα παράθεση macho ανδραγαθημάτων. Να του δώσει μια πιο σύγχρονη κι επίκαιρη οπτική γωνία, σε έναν δημιουργικό διάλογο με ένα από τα πιο φλέγοντα ζητήματα της εποχής μας, εκείνο του #metoo. Μπορεί μια ιστορία που διαδραματίζεται επτά αιώνες πιο πριν να μιλήσει για το σήμερα; Στα έμπειρα χέρια του παλαίμαχου σκηνοθέτη, η απάντηση είναι πως ναι. Με όποια σκαμπανεβάσματα ένα τέτοιο χρονικό άλμα μπορεί να επιφέρει.

Βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, ήτοι την τελευταία μονομαχία που αποφασίστηκε ποτέ από τη Βουλή του Παρισιού ως μέσο δικαστικής επίλυσης διαφοράς δύο ευγενών το 1386, η ταινία αφηγείται σε τρία κεφάλαια τα γεγονότα που οδήγησαν σ’ αυτή, με έναν Ρασομονικό τρόπο, αφιερώνοντας δηλαδή το κάθε κεφάλαιο σε ένα από τα τρία κεντρικά πρόσωπα του δράματος, για να καταδείξει όχι μόνο τον εντελώς υποκειμενικό τρόπο με τον οποία ερμηνεύονται κάθε φορά τα συμβάντα, αλλά κυρίως το πώς η ιστορική «αλήθεια», αυτό που μένει και αντηχεί στους αιώνες μέχρι τις μέρες μας, είναι τελικά το αποτέλεσμα των κυρίαρχων κι εξουσιαστικών πατριαρχικών δομών.

 

 

Ο Ματ Ντέιμον, ιδανική επιλογή για τον ρόλο του Καρούζ, ξεκινά στο δικό του κεφάλαιο ως ενσάρκωση του ιπποτικού ιδεώδους για να καταλήξει ένας άβουλος περίγελως που παλεύει μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματος του για κάτι τόσο (τελικά) αδειανό όσο η αποκατάσταση της τιμής του από ένα σύστημα που τον έχει παραγκωνίσει. Ο Άνταμ Ντράιβερ, με το μοναδικό ταλέντο να φαντάζει αρχικά παράταιρος σε κάθε κόντρα ρόλο και να κατακτά στο τέλος την ουσία κάθε χαρακτήρα που υποδύεται, γίνεται άνετα ο «κακός» που υπερασπίζεται τη δική του αλήθεια με όλα τα λάθος επιχειρήματα. Η θριαμβεύτρια της ταινίας, ωστόσο, είναι η Τζόντι Κόμερ, η οποία ασφυκτιά στα δύο πρώτα κεφάλαια, μέχρι να μπορέσει να πει τη δική της εκδοχή, αυτή με την οποία τάσσεται ο θεατής ακόμα και διαισθητικά.

Σε μια έξοχα χορογραφημένη σεκάνς, φτιαγμένη από μέταλλο και ανδρεία, δύναμη και αίμα, η κάμερα του Σκοτ καταγράφει τα δύο σώματα των ιπποτών να παλεύουν μέχρι τελικής πτώσης, κορυφώνοντας την αγωνία για την έκβαση της μονομαχίας και αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την δεινότητα του σκηνοθέτη στο χτίσιμο της έντασης. Η αδυναμία της συζύγου Μαργκερίτ να παρέμβει και ο περιορισμός της στην παθητική θέαση πάνω σε ένα ξύλινο βάθρο που είναι έτοιμο να αναφλεγεί ανά πάσα στιγμή, όσο η μοίρα της καθορίζεται για μια ακόμη φορά από άντρες, είναι ακόμα μία από τις πολλές ειρωνείες που διατρέχουν αυτή τη γνήσια απολαυστική ταινία.

Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, 2021
Παραγωγή: Ρίντλεϊ Σκοτ, Κέβιν Τζ. Γουόλς, Τζένιφερ Φοξ, Νικόλ Χολοφσένερ, Μπεν Αφλεκ, Ματ Ντέιμον
Σκηνοθεσία: Ρίντλεϊ Σκοτ | Σενάριο: Νικόλ Χολοφσένερ, Μπεν Αφλεκ, Ματ Ντέιμον
Φωτογραφία: Ντάριους Βόλσκι | Μοντάζ: Κλερ Σίμπσον | Μουσική: Χάρι Γκρέγκσον-Γουίλιαμς
Διάρκεια: 152 λεπτά | Πρωταγωνιστούν: Ματ Ντέιμον, Τζόντι Κόμερ, Ανταμ Ντράιβερ, Μπεν Αφλεκ
Διανομή: Feelgood Entertainment

 

 

Ο δημοτικός κινηματογράφος «Άνεσις» λειτουργεί καθημερινά.
με δύο προβολές (7:30 και 9:30 μ.μ) 
Τηλ. Επικοινωνίας: 26410 44345
Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη ένα εισιτήριο δίνει δικαίωμα εισόδου σε δύο άτομα
Γενική είσοδος: 6 ευρώ
Ειδική τιμή εισιτηρίου: 4 ευρώ
(Μαθητικό – Φοιτητικό – Ανέργων – Πολυτέκνων – Αμεα με την επίδειξη κάρτας:)

Ο Κινηματογράφος θα λειτουργεί ως covid free χώρος
και θα δέχεται θεατές με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης μόνο.
Από 12 ετών και κάτω με self test.

 


AgrinioStories | Πηγή