3 Οκτωβρίου 2022

Πάτρα – Μειωμένο το ενδιαφέρον για τα ολοήμερα

Μειωμένο είναι το ενδιαφέρον των γονιών
για την ένταξη των παιδιών τους στα ολοήμερα τμήματα
που θα λειτουργήσουν με διευρυμένο ωράριο έως τις 5.30.

«Προς το παρόν, η ανταπόκριση των γονιών είναι μειωμένη. Περιμένουμε όμως τη Δευτέρα, οπότε και θα ανοίξουν τα σχολεία, για να δούμε πώς θα κινηθούν τα αιτήματα» είπε ο κ. Γιαννόπουλος στην συντάκτρια του pelop.gr, Μαρίνα Ριζογιάννη.

Οπως είχε αποτυπωθεί, συνεχίζει το ρεπορτάζ της κ. Ριζογιάννη, και κατά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας των ολοήμερων οι γονείς θέλουν να παίρνουν τα παιδιά τους από το σχολείο όποια ώρα τους βολεύει. Συνήθως αυτή συμπίπτει με την ώρα που αποχωρούν από τις εργασίες τους. Αυτό όμως δεν είναι δυνατόν να συμβεί καθώς διαταράσσει το πρόγραμμα του ολοημέρου τα οποία δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως απλός χώρος φύλαξης.

Οπως έχει γράψει η «Π» στην Αχαΐα θα λειτουργήσουν 148 ολοήμερα τμήματα, σε δημοτικά και νηπιαγωγεία με διευρυμένο ωράριο.

«Στην Αχαΐα έχουμε ορίσει 124 ολοήμερα τμήματα με το νέο ωράριο για τα δημοτικά σχολεία και 24 για τα νηπιαγωγεία. Οι λειτουργικές προϋποθέσεις έχουν ρυθμιστεί εκ μέρους των σχολικών μονάδων. Απομένει η οργάνωση εκ μέρους των οικογενειών. Ζητάμε λοιπόν από τους γονείς να το στηρίξουν» είχε υπογραμμίσει ο κ. Γιαννόπουλος.

Προς το παρόν, ανταπόκριση δεν έχει υπάρξει και φαίνεται ότι αυτό αποτελεί κοινό πρόβλημα σε όλη τη χώρα.

Σημειώνουμε ότι οι σχολικές μονάδες έχουν οργανωθεί για να στηρίξουν τη λειτουργία των ολοήμερων. Πέραν των άλλων το πρόγραμμα περιλαμβάνει και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών ομίλων. Αυτοί μπορούν να προσφέρουν αντικείμενα και δράσεις όπως δημιουργική απασχόληση, ελεύθερη έκφραση και ψυχαγωγία με αντικείμενα σχετιζόμενα, μεταξύ άλλων, με τον αθλητισμό, τα ομαδικά αθλήματα, τους παραδοσιακούς ή μοντέρνους χορούς, τη χοροκινητική έκφραση, τις εικαστικές τέχνες, τις χειροτεχνίες και κατασκευές, την εκμάθηση μουσικών οργάνων, την εκπαιδευτική ρομποτική, τα παραδοσιακά παιχνίδια, τις επιστημονικές κατασκευές – πειράματα, τα μαθηματικά παιχνίδια, τη ρητορική τέχνη και δημιουργική γραφή, το ασφαλές και δημιουργικό διαδίκτυο, τον εθελοντισμό, την παιδική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργία εφημερίδας κ.ά.

Η ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ

Σε ό,τι αφορά τη στελέχωση των ολοημέρων, ο κ. Γιαννόπουλος αναφέρει ότι πανελλαδικά έχουν προσληφθεί επιπλέον 3.300 εκπαιδευτικοί και άλλες ειδικότητες για τα ολοήμερα.

ΣΕ ΠΟΙΑ ΣΧΟΧΕΙΑ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ

Νηπιαγωγεία

1ο ΑΙΓΙΟΥ, 4ο ΑΙΓΙΟΥ, ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ, 1ο ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ, 2ο ΟΒΡΥΑΣ, 1ο ΡΙΟΥ και στην Πάτρα: 16ο, 39ο, 48ο, 53ο, 13ο, 21ο, 24ο, 42ο, 61ο, 20ο, 23ο, 30ο, 31ο, 40ο, 59ο, 18ο, 32ο, 37ο

Δημοτικά σχολεία

ΑΙΓΊΟΥ: 10ο, 2ο, 3ο, 4ο, 7ο, 8ο, ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, ΤΕΜΕΝΗΣ, 2ο ΑΚΡΑΤΑΣ, ΔΙΑΚΟΠΤΟΥ, ΕΛΙΚΗΣ, ΣΑΛΜΕΝΙΚΟΥ, ΑΒΥΘΟΥ, ΡΟΔΟΔΑΦΝΗΣ, ΣΕΛΙΑΝΙΤΙΚΩΝ, ΒΕΛΙΤΣΩΝ, ΜΙΧΟΪΟΥ, ΡΙΟΛΟΥ, ΚΑΡΕΪΚΩΝ, ΦΡΑΓΚΑ, ΑΡΛΑΣ, ΛΟΥΣΙΚΩΝ, ΣΑΝΤΟΜΕΡΙΟΥ, ΛΕΟΝΤΙΟΥ, ΕΡΥΜΑΝΘΕΙΑΣ, ΣΚΙΑΔΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ, ΨΩΦΙΔΑΣ, ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ, ΣΚΕΠΑΣΤΟΥ, ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ, ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ, ΠΑΟΣ, ΜΑΡΑΓΚΟΠΟΥΛΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ, ΚΑΜΙΝΙΩΝ, ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, 1ο ΟΒΡΥΑΣ, 2ο ΟΒΡΥΑΣ, ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ, ΣΑΡΑΒΑΛΙΟΥ, ΜΙΝΤΙΛΟΓΛΙΟΥ, 1ο ΠΑΡΑΛΙΑΣ, 3ο ΠΑΡΑΛΙΑΣ, ΡΟΪΤΙΚΩΝ, ΠΑΤΡΩΝ: 16ο, 23ο, 34ο , 35ο, 40ο, 43ο, 48ο, 49ο, 50ο, 62ο, 64ο, 18ο, 1ο ΕΙΔΙΚΟ, 24ο, 29ο, 33ο, 51ο, 53ο, 60ο, 61ο, 1ο, 20ο, 21ο, 25ο, 41ο, 42ο, 44ο, 45ο, 46ο, 65ο, 11ο, 13ο, 15ο, 19ο, 26ο, 2ο , 3ο, 4ο, 55ο, 56ο, 8ο – 9ο, 39ο, ΑΝΩ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ, ΔΡΕΠΑΝΟΥ, ΚΑΤΩ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ, ΟΚΤΑΘΕΣΙΟ (8/θ) ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ, ΡΙΟΥ, ΣΕΛΛΩΝ, ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΥ.

 

Πηγή


AgrinioStories