24 Οκτωβρίου 2021

Έρευνα από τη «ΓΕΦΥΡΑ» για την «ΓΕΦΥΡΑ e-pass»

  • Δημοσιοποίηση της «ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.»

Ενθαρρυντικά τα αποτελέσματα έρευνας
που διεξήχθη μεταξύ των τελών Σεπτεμβρίου και αρχών Οκτωβρίου

Με αφορμή την ολοκλήρωση της «Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών» που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. δημοσιοποιεί τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη μεταξύ των τελών Σεπτεμβρίου και αρχών Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 2.079 συνδρομητών ηλεκτρονικής διέλευσης «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» οι οποίοι δέχθηκαν να απαντήσουν στο σχετικό ερωτηματολόγιο.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 2.079 ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑ e-pass (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2021)

  • Το 89% χρησιμοποιεί τις online υπηρεσίες διαχείρισης λογαριασμού, είτε μέσω του website www.gefyraepass.gr, είτε μέσω της εφαρμογής MyGefyra
  • Το 73% επαναφορτίζει τον λογαριασμό του «online» με τη χρήση τραπεζικής κάρτας (50%) ή μέσω πληρωμής web banking (23%)
  • Το 50% των συνδρομητών χρησιμοποιεί το website www.gefyraepass.gr για να διαχειριστεί τον λογαριασμό του, ενώ το 44% κάνει χρήση της εφαρμογής MyGefyra.
  • Το 74% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις online επαναφορτίσεις λογαριασμών e-pass
  • Το 70% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες του website www.gefyraepass.gr
  • To 51% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες της εφαρμογής MyGefyra
ΓΝΩΜΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ
  • Το 87% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την επίσκεψη
  • Το 93% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από τη συμπεριφορά του προσωπικού του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Το 98% δηλώνει ότι έλαβε τις πληροφορίες που ήθελε κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του.

 

 

 

ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑ e-pass-2


AgrinioStories | Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *