6 Οκτωβρίου 2022

Άρχισε το 28ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Ξεκίνησε στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας
το φετινό, 28ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
με ένα έργο-σταθμό στην ιστορία του σύγχρονου χορού

  • Επιμέλεια κειμένου
    Λευτέρης Τηλιγάδας

Με το TRIPTYCH: The missing door, The lost room and The hidden floor των Peeping Tom ξεκίνησε χθες  (15 Ιουλίου 2022) και συνεχίζεται σήμερα, 16 Ιουλίου 2022, στις 7:00 το απόγευμα, στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας, το φετινό, 28ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας

 

 

Στην τριλογία Triptych, οι χαρακτήρες, χαμένοι στο χωροχρόνο, απομακρύνονται και αναζητούν ο ένας τον άλλο στο διηνεκές, εκδηλώνοντας μία μελαγχολική νοσταλγία για το μέλλον. Ένα τριπλό παιχνίδι «κεκλεισμένων των θυρών», στο οποίο οι συμμετέχοντες προσπαθούν μάταια να δημιουργήσουν μια νέα εκδοχή της απατηλής τους πραγματικότητας.

Η Gabriela Carrizo [Γκαμπριέλα Καρίτσο] και ο Franck Chartier [Φρανκ Σαρτιέ] πειραματίστηκαν με εναλλαγές κινηματογραφικών πλατό από τη μία σκηνή στην επόμενη, προκειμένου οι μεταβάσεις να διατηρήσουν αυτούσια τη δραματουργική τους δύναμη. Αυτή η διαμεσολαβητική δραματουργία αποτελεί θεμελιώδες συστατικό στοιχείο της δαιδαλώδους περιπλάνησης του Triptych στο παρελθόν και το μέλλον.

Το Triptych είναι το αποτέλεσμα της νέας επεξεργασίας τριών έργων σύντομης διάρκειας που δημιούργησε η ομάδα Peeping Tom [Πίπινγκ Τομ] για το Nederlands Dans Theatre. Η Gabriela Carrizo σκηνοθέτησε την πρώτη ενότητα με τίτλο The Missing Door, ενώ ο Franck Chartier σκηνοθέτησε τις δύο επόμενες, The Lost Room και The Hidden Floor. Η Carrizo και ο Chartier θέλησαν να εντάξουν τα έργα αυτά στο ρεπερτόριο της ομάδας Peeping Tom ώστε να συνεχίσουν να τα παρουσιάζουν στο κοινό. Οι δύο χορογράφοι οραματίστηκαν εκ νέου τα έργα για τους χορευτές της ομάδας τους. Υπό αυτή την έννοια, το Triptych διερευνά το πώς διαφορετικά σώματα, διαφορετικοί κώδικες και διαφορετικές μέθοδοι διδασκαλίας μπορούν όχι μόνο να συναντηθούν, αλλά και να αλληλοτροφοδοτηθούν δημιουργικά.

 

 

Η Carrizo και ο Chartier εστίασαν στη δημιουργία ενός νέου συνόλου με ξεχωριστό συνδυασμό τεχνικών ικανοτήτων, που άπτονται εξίσου του χορού και του θεάτρου. Χρησιμοποιώντας το δικό τους σωματικό λεξιλόγιο, οι καινούργιοι χορευτές θα ανιχνεύσουν νέα σχήματα μνήμης, όχι μόνο στο Triptych, αλλά και σε ολόκληρη την ομάδα.

  • Σύλληψη & σκηνοθεσία: Gabriela Carrizo & Franck Chartier
  • Ερμηνεία: Konan Dayot/Roger Van der Poel, Fons Dhossche, Lauren Langlois, Πάνος Μαλακτός, Alejandro Moya, Fanny Sage, Eliana Stragapede, Wan-Lun Yu
  • Καλλιτεχνική υποστήριξη: Thomas Michaux
  • Μουσική & ηχητικός σχεδιασμός: Raphaëlle Latini, Ismaël Colombani, Annalena Fröhlich, Louis-Clément Da Costa, Eurudike De Beul
  • Φωτισμοί: Tom Visser
  • Σκηνικά: Gabriela Carrizo, Justine Bougerol
  • Κοστούμια: Seoljin Kim, Yichun Liu, Louis-Clément Da Costa
  • Κοστούμια κατά παραγγελία: Sara van Meer, Lulu Tikovsky, Wu Bingyan (πρακτική άσκηση)
  • Τεχνική διεύθυνση: Giuliana Rienzi
  • Τεχνικοί: Bram Geldhof, Ilias Johri (φώτα), Tim Thielemans / Jonas Castelijns (ήχος)
  • Διεύθυνση σκηνής: Thomas Dobruszkes (διευθυντής σκηνής), Clement Michaux, Kato Stevens (βοηθοί διευθυντή σκηνής)
  • Ασκούμενοι παραγωγής: Lisa Gunstone, Robin Appels
  • Διαχείριση περιοδείας: Amaury Vanderborght
  • Διεύθυνση παραγωγής: Helena Casas
  • Επικοινωνία: Sébastien Parizel
  • Διαχείριση εταιρείας: Veerle Mans
  • Παραγωγή: Peeping Tom
  • Συμπαραγωγή: Opéra National de Paris, Opéra de Lille, Tanz Köln, Göteborg Dance and Theatre Festival, Théâtre National Wallonie-Bruxelles, deSingel Antwerp, GREC Festival de Barcelona, Festival Aperto / Fondazione I Teatri (Reggio Emilia), Torinodanza Festival / Teatro Stabile di Torino – Teatro Nazionale (Turin), Dampfzentrale Bern, Oriente Occidente Dance Festival (Rovereto)
  • Διανομή: Frans Brood Productions

 

 

 


AgrinioStories